090404

Hej!

Jobbet och ålder tar ut sin rätt... Jag är helt slut... Fast jag bara jobbar 2 timmar om dagen... Därför ingen blogg igår. Därför en minimal blogg idag...

Dagens framsteg:
Idag frågade jag om han kunde göra "rocker-tecknet". Han har försökt förut men det har inte funkat. När jag frågade honom idag så tvekade han inte en sekund... "Rocker-tecknet"...  Klockrent!!!
Han är världens största rocker!!!

Vi var till Statoil och där valde han ut solglasögon. Det tog en god stund och jag började fundera på om han aldrig skulle kunna bestämma sig, ska han bli som mamma sin, tänkte jag....
Efter mycket om och men så valde han i alla fall ut ett par som var enligt hans smak tidigare. Solglasögonen var väldigt lika de han hade i bilen när de kraschade.

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0