090405

Hej!



Först och främst vill jag tacka min lillebror Håkan! Under hela tiden Joakim har varit på sjukhuset har brorsan tagit hand om våra föräldrars grav. Han har sett till att lyktorna hela tiden varit tända, han skickade MMS idag och visade hur han påskpyntat på graven! Det blev så fint!!! Tack, Håkan för att du fixar med graven!!!

Går direkt till...

Dagens framsteg:
Joakim har fått in en av sina telefoner till sig. Numret slutar på 320 och är ett Teliaabonnemang.
Han har börjat använda sin telefon och kolla hur den funkar. Det är en superavancerad telefon och till och med jag har svårt att förstå hur den fungerar...
Hur som helst så är jag helt säker på att han kan läsa sms.
Jag har fått veta att han idag har ringt några kompisar... Eftersom han inte kan prata ännu så blir samtalen ganska enkelriktade...
Idag har han i alla fall ringt ett samtal där han varit helt klar över vilkens röst han ville höra...

Jag har hållit på att laga matlådor åt Joakim. Spagitti och köttfärssås, Ris och Korvstroganoff och Lasagne. Det är maträtter jag vet att han gillar och då ska han få det!!!
Det tog slut på smör så i morron ska jag till och steka köttbullar. Hemgjorda köttbullar är godast!

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Håkan

Jörgen inte behöver du tacka för nått jag gör.

Jag gör bara det du hade gjort för mig om jag var i samma situation.

2009-04-07 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0