090407

Hej!



I morgon fyller vår älskade son, Joakim, 19 år!

Grabben håller ju på att bli vuxen...


Vi har bokat in ett rum på avdelningen där vi kan fira honom utan att Joakim blir störd av andra patienter.
Det är ju han som fyller år!!!


Jag oroar mig lite över att dagen kan bli lite för mycket för honom men jag lovar er som läser bloggen att jag kommer att vara mycket noggrann att titta på hur han reagerar så han hela tiden mår bra! 
Det är ju han som fyller år!!!

Nu har vi bara låtit delar av släkten få veta vilken tid han kommer hem och vi hoppas, som förra gången, att ni tar hand om krigarens bästa!!!

Joakim är världens bästa krigare!!!

Jag älskar min grabb!!!

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hälsa och gratta så mycket! :)

2009-04-08 @ 00:34:44
Postat av: rebecca

grattis Joakim du är saknad <3<3

2009-04-08 @ 01:57:06
Postat av: Robin och helen

Grattis grattis på födelsedagen Jocke... Hoppas att du fått en massa coola prylar och inte bara mjuka paket...asg



Kul att se att du hela tiden gör framsteg snart är du hemma i egen binge.



En fanfar från MIg och Morsan

2009-04-08 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0