090410


Idag fyller en god vän 45 år... Grattis, Stefan!  Vet inte om du läser bloggen...

Sen fyller Joakims kusin 17 år idag... Grattis, Sebbe!!! Sebbe är en klippa, bara så ni vet det!!!

Idag har Joakim haft permis. Det är så underbart och så jobbigt... Det är så obeskrivligt skönt när han är hemma och så obeskrivligt jobbigt när han måste åka tillbaka till sjukhuset...

Idag kopplade Mikaela in Joakims dator och spelade musiken han har på datorn och Joakim satt på sitt rum och njöt. Joakim ville det. När man hörde hans musik var det som om inget hade hänt...

FAAAAAAAAAN VAD LEDSEN JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill att vår son och Mikaelas lillebror skulle slippa det här!!!!!

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Mats Barklund

Hejsan

Jag skulle ha skrivit tidigare men viste inte vad jag skulle skriva men jag tycker att ni kämpar på så gott ni kan och jag känner med er sist jag såg jocke var timmarna innan olyckan sen fick jag ett telefon samtal att detta hade hänt.

Ungdomarna samlades hos oss och pratade mellan tårarna för att samla styrka men nu är det bara att vänta men jag tycker att ni är väldigt starka som orkar detta ni får hällsa Jocke från mig Barks Pappa.



hjärtliga hälsningar

Fam Barklund

2009-04-11 @ 00:41:08
Postat av: Ulrika

Ni är så otroligt starka!

Tänker varje dag när jag läser att detta borde alla läsa. Tänker på alla små notiser om bilolyckor man läser och glömmer bort. Vilken tragedi det kan bli för en hel familj och vad en bilolycka kan leda till...

Inte lätt för er att kastas mellan hopp och förtvivlan, även om ni vet nu att Joakim kommer att överleva, så är det ju ingen som vet hur framtiden ser ut. Måste vara skitjobbigt

Ni är en helt otroligt stark familj!



Kram från Ulirka (som berömde din blogg på ICA häromdagen)

2009-04-11 @ 09:12:25
Postat av: Anonym

Grattis sebbe! /Sebbe norge

2009-04-14 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0