090412

Hej!

Om ni kunde förstå hur stolt jag är över krigaren Joakim... Det han kämpar sig igenom nu, den energi han uppoffrar för att strida... Han är ju KUNG!  En gigantisk krigare!!!

Alla hans extrema framsteg, hur han vida överträffar vårdens normer.... att han hela tiden går framåt utan att ta några steg tillbaka.

Dagens framsteg:
Joakim gör gigantiska framsteg!!! Varje dag!!!
Jag återkommer i morgon om vad som händer...

Vi har fått veta att det är normalt med ett steg framåt och två steg bakåt.
Vår underbara krigare gör inga steg bakåt... Ibland gör han ett steg framåt och ibland gör han tre steg framåt men han gör nästan aldrig några steg bakåt...

En krigare som Joakim är ju lätt att älska....

Förhoppningsvis orkar jag beskriva hur det var när Joakim var hemma i fredags... Det är både skönt och svårt... Därför har jag hittills inte orka skriva om hans permis...
Det är så extremt mycket känslor... Så svårt att förklara utan att gråta... Det är så jobbigt....

Jag vill ju att min son ska komma och gå hemma som han vill...

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0