090430

Hej!



Idag är det sista april. Nu längtar man bara efter sommaren...

Sommaren... Det var mitt i vintern sist jag engagerade mig ordentligt i almanackan... Sen 21 december har min almanacka varit totalt oväsentlig...

Innan 21 december 2008 kunde jag inte leva utan almanacka... Perspektiv förändras... Prioriteringar förändras... Egentligen, vad är det som är viktigt här i livet?


Idag kom KRIGAREN hem vid tre-tiden. Det är obegripligt underbart att Joakim är hemma hos oss och att han har hittat en massa oväsen från musikfilerna på hans dator... AIK-trubaduren... Han retas ordentligt... Mitt Bajen-hjärta har fått stryk idag...


Jag och Joakim har kommit överens om att vi ska KRIGA vidare! Tillsammans med alla hans underbara vänner och vi i vår familj så ska vi KRIGA oss igenom det vi har kvar!!!


Dagens framsteg:

Idag kommer jag inte att meddela några framsteg...
Joakim kommer att vara hemma till på söndag kväll och det är osäkert om jag kommer att orka blogga fram till dess.


Idag har i alla fall tårarna varit glädjetårar!!!


Ha tålamod, jag kommer att blogga men det är inte säkert att det blir varje kväll denna helg.


Hälsningar

Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0