090801, 15.30

Hej!

Mikaela åkte in till sjukhuset för ungefär 12 timmar sedan... Än så länge inget barnbarn... Stackars Mikaela. Jag håller verkligen tummarna för henne så hon inte ska behöva ha allt för ont.
Mikaela är så stark så det här ordnar sig. Fast jag är så nervös och man vill ju inte att ens barn ska ha ont... Mikaela kommer att klara det här galant!!!

Gissa om det är spännande...

Jag och Mia har brölloppsdag idag. Det är 17 år sedan vi gifte oss. Och fortfarande älskar jag henne lika mycket!!! Det måste vara ett privilegium att ha sådana känslor efter så många år.

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Annika Nilsson

Tänker på Mikaela hela tiden, vet hur det känns men att man glömmer allt när det är över, grattis på bröllopsdagen

2009-08-01 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0