090802

Hej!

OTROLIGT!!!! ÄNTLIGEN!!!! Nu är man 45-årig morfar (och gift med en mormor....)!!!!
Mikaela och Sebbe har varit otroligt starka! Om ni bara visste hur stolt jag är över dem. Om ni bara visste...

Pojken föddes sista timmen av den första augusti och alla mår bra.

Jag är så LYCKLIG!!!!!

Vi fick beskedet vid 2-tiden inatt och dagen har ägnats åt att meddela vänner och bekanta att det äntligen har hänt något MYCKET positivt i vår familj. Mikaela och Sebbe är verkligen värda det!!!!

Längd, vikt, namn och hur förlossningen gått överlämnar jag till Mikaela att berätta. Jag tror att hon vill göra det själv.

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Lena

Ett stort GRATTIS till er och framför allt till Mikaela + Sebbe!! Vad roligt att det går framåt för Joakim och att det går så bra hemma för honom. Fortsatt trevlig sommar!

PS. Hälsa till Mia att jag tycker att det börjar bli dags för klassfest... DS

2009-08-02 @ 19:04:35
Postat av: Amanda

Stort grattis! :D Födde hon alltså den andra augusti? PÅ MIN FÖDELSEDAG! haha.. för idag fyller jag år =) eller ja, snart är det den tredje augusti så. Men hälsa henne grattis och ge Joakim en stor kram från mig!

2009-08-02 @ 23:46:29
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Milla

Finns bara ett ord som kan sammanfatta: UNDERBART !! Äntligen har deras lilla bebis tittat ut! Har Mickis skaffat nån ny blogg där hon kan skriva om hur allt gått o så då? Hade de dröjt en till till, hade vi fyllt år på samma dag. Kul me en liten sommarbebis! Hälsa o Gratta henne o Sebbe. ALbin va nog lika nervös som ni, hemma hos Nina! :) Kram på er!

2009-08-04 @ 00:47:41
URL: http://www.metrobloggen.se/mytime

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0