090204

Hej!

 JIPPIE!!!

Äntligen fick vi ett mycket efterlängtat besked, Joakim kommer till Neurorehab i morgon!!! Vet ni, nästa steg han ska ta är faktiskt att han ska få komma hem...


När vi skulle gå hem ifrån honom idag så kom en sköterska och sprang ifatt oss och meddelade att hon precis fått veta från Neurorehab att de har plats för honom och att han ska dit någon gång efter 14.00 i morgon.

Joakim är en sådan fantastisk krigare! För sex och en halv vecka sedan svävade han mellan liv och död. Nu är han mogen för hårdträning på en rehabiliteringsavdelning. Så otroligt starkt av honom!


Joakim har varit rastlös och orolig de senaste dagarna så det kunde inte bli mer perfekt timing.

Som pappa blir man ju så frustrerad när man ser pojken ligga och vrida sig i sängen och när man ser hur dåligt han mår, så kan man inte göra något för honom... Han kan inte berätta vad som är fel.

Jag inbillar mig att han kommer att få mer träning på Neurorehab som är mer anpassad för honom och då kommer han nog inte bli så rastlös.


Jag är så glad... Så otroligt glad för hans skull...

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer
Postat av: eva

så glaaaaaaaaaad för er skull,.kram

2009-02-04 @ 22:09:29
Postat av: eva

så glaaaaaaaaaad för er skull,.kram

2009-02-04 @ 22:10:01
Postat av: amanda

åh, jag blir så glad att han är på rätt väg!

fortsätt såhär, hälsa honom att vi ses i sommar!!!!

2009-02-05 @ 17:31:14
URL: http://amnnda.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0