090213

Hej!

Fredag den 13... Otursdag? Försök att förstå vilken liten fråga det är för oss... Vi har haft nog med otur...

Det blir en kort blogg idag.

Strax efter ett idag på eftermiddagen kom vi till Joakim och var hos honom till ungefär halv sex. Då kom Joakims morfar tillsammans med sin tjej och hälsade på grabben. Då åkte vi hem för de skulle få vara ensamma med honom.

Joakim tycker det är kul men jobbigt att ha besök. När han haft besök blir han helt färdig och utmattad. Det blir så otroligt rörigt för honom när det är många som är omkring honom samtidigt.

Dagens framsteg:
Idag har  Joakim varit lite trött så han har inte gjort några direkt märkbara framsteg och det är inte så konstigt. Om han skulle göra framsteg varje dag skulle det vara större än ett mirakel!
Men hans hängivenhet till AIK och när jag ser hur mycket han njuter av att lyssna på AIK-trubaduren när vi spelar upp hans låtar så värmer det mitt hjärta så mycket så snart kanske jag också börjar hålla på AIK...
Joakim skulle säkert betrakta det som om det vore det största framsteg han gjort hittills...Att hans pappa överger Bajen för AIK... Ja, ja, vi får se hur det här utvecklar sig.

Sköt om er alla!!!

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Annika Nilsson

Vi älskar er, vi har nu bokat till turkiet, vill bara meddela det. Per o jag åker den 4: juli samt att Otto och Vivi åker den 8:e juli, vill inte pressa er men ni måste få ledigt. vi åker till Side.

2009-02-13 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0