090214

Hej!

Nu har vi nyss kommit hem från Joakim och jag sitter och tittar på TV.
Kollar på Leksand-Bofors, jag sitter och irriterar mig på att Leksand ligger under mot Bofors. Jag är ju Brynäsare...
Hur är det här möjligt...?

Joakim är Gnagare in i själen när det gäller fotboll men i hockey har han alltid hållit på Leksand. Jag vet att han är lite kluven när Leksand möter AIK i Hockey så jag vet inte om han håller på att svänga över till AIK i hockey också. Vi får se hur det blir med den saken. Nu är det i alla fall Leksand som gäller i hockey.
Ni ser ju själva hur jag lyckats med uppfostran, han håller på AIK i fotboll och jag håller på Hammarby och i hockey så är det Leksand för honom och jag håller på Brynäs...
Vet ni vad det här betyder i praktiken? Att Joakim är en riktig krigare som är stark nog att välja sina egna vägar! Joakim är en krigare!

Dagens framsteg
Idag har Joakim varit uppe i sin rullstol två gånger hittills. Tidigare har han orkat sitta i rullstolen i en halvtimme åt gången sen har det blivit lite för mycket.
På förmiddagen satt han en hel timme! På eftermddagen orkade också sitta en hel timme! Han blir starkare och starkare! Idag har han också varit mycket duktigare på att svälja saliven så det har inte behövts någon servett.

Tack för idag, slut för idag!

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att läsa om hans framsteg idag. Är helt slut så ska lägga mig vid tvn nu men jag ringer imorn kväll när jag slutar

2009-02-14 @ 22:00:12
URL: http://mikaelasvardag.blogg.se/
Postat av: Mathilda

http://mathildaericson.blogg.se/

2009-02-15 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0