090227

Hej!

Vet ni vad? Det här behöver man nog inte vara raketforskare för att räkna ut... Jag, Mia och vår gravida dotter älskar vår Joakim!!!


Det blir en kort blogg idag för det har varit en lång dag. Vi har haft fullt upp sen tidigt i morse med hårklippning, läkarbesök och massor med annat innan vårt dagliga besök hos vår hjälte.

Hann inte ens dricka en kopp kaffe som min vackra hustru som vanligt bryggt. Jag sover lite längre än Mia varje morgon så hon brukar väcka mig med att säga: "Älskling, kaffet är klart".
Är man lite bortskämd...?


Dagens framsteg:

Vi tog en tur med rullstolen ner till kafeterian idag också för att inhandla en Coca Cola.


Vill förtydliga ett tidigare inlägg, första gången vi var till kiosken så var vi där och köpte en Loka och Joakim gillar inte Loka. Lokan var till mig! Jag gillar Loka! Tyvärr har de inte Guttsta på sjukhuset...


Jag och Joakim gick in i kiosken och hämtade en burk Coca Cola och jag lade den på "bordsskivan" han har på rullstolen så den skulle rulla omkring. Då tog Joakim sitt ansvar och reste upp burken så det inte skulle skumma över när det väl var dags att öppna den.


När vi kom till kassan bad jag Joakim att ge burken till personalen i kassan och då gjorde han det. Han flyttade burken från sitt "bord" till kassadisken så personalen kunde scanna in burken! Idag hade personalen tålamod att vänta...


Vilken krigare han är!!!


Vår fina dotter Mikaela har fullt upp med en flytt (igen...). De flyttar och flyttar och flyttar... Det är inte ens någon idé att lära sig hennes adress för då är det dags för flytt igen. Hoppas att hon "hittar hem" någon gång.


Man behöver nog inte vara raketforskare för att räkna ut att... Jag, Mia och Joakim älskar vår gravida dotter Mikaela!!!

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0