Kepan...

Hej!

Fick en kommentar från en underbar människa...
Vill bara meddela att kepan var en Billabong-kepa och på bilderna vi har lagt ut på Joakim har han sin älsklingskepa på sig.
Vi kan lämna pengar men eftersom vi inte vet vem du är så blir det ju lite svårt. Hör av dig igen om du vill att vi ska lämna pengar så ordnar jag så vi får kontakt på något sätt.

Kolla även in kommentarerna för där har jag också skrivit lite till dig.

Det kommer ett "Dagens inlägg" lite senare med bland annat Dagens framsteg.

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Hej Igen!

Hej igen!



Kan du inte förstora mitten bilden något, eller skicka bilden till mig. Vilka färger har den? Kul om vi kunde hitta en sådan åt er son. Kanske kan ringa er eller har ni en mailadress där jag kan skicka min mailadress till er? MVH

2009-02-18 @ 19:08:05
Postat av: Hej Igen!

Hej!



Kan ni inte förstora eller maila över den mittersta bilden till mig, syns bäst där tror jag. Beskriv den gärna också , färger och så.

Skulle vara kul om vi hittar den till er son.

Har ni en mailadress så kan jag maila över min mailadress till er?



MVH

2009-02-18 @ 19:15:15
Postat av: Anne

HejJörgen o Mia!



Jag har nog en ganska bra bild hängande på väggen där kepan är rakt framifrån. Hojta till om ni behöver bilden.



Kram Anne o Co

2009-02-18 @ 20:43:54
Postat av: Kepan

Fick tips om att jag kan lämna mig mailadress här

2009-02-18 @ 21:03:24
Postat av: Kepan

Fick tips om att jag kan lämna mig mailadress här

2009-02-18 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0