090129, igen

Hej!

Jag har försökt publicera en bild på resterna av mitt och Mias julbord men jag vet inte hur det blir. Kanske får ni se det flera gånger och kanske blir det helt fel... Ni få ha lite förståelse för en inkompetent bloggare... Kanske jag lär mig framöver...Texten till bilden är i alla fall (om den kommer fram men inte texten):


Bildtext:
Jag älskar vår Joakim! Därför kan jag nu se denna bild med en stor portion humor och inte alls som någon uppoffring. Men det här är resterna av mitt och Mias julbord!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Jag o min familj skänker en tanke till er. Tycker så hemskt synd om er o hoppas att allt blir bra till slut. MVH Emma m. familj

2009-01-30 @ 16:13:50
URL: http://metrobloggen.se/lillaemmaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0