Kanske skulle berätta lite om bloggens färger

Hej igen,

Eftersom jag är Hammarbyare och Joakim AIK:are så föll det sig naturligt att visa Joakims älskningsfärger på bloggen.
Det som är bra är att Brynäs har gult och svart i sina dräkter också...

Joakim älskar Leksand i hockey och AIK i fotboll!
Jag håller på Brynäs i hockey och Hammarby i fotboll. Kan jag ha misslyckats i uppfostran...? Det här är i det stora hela en marginell fråga men kommer att utvecklas till en rolig fråga när jag och Joakim bråkar om våra lag framöver.

Hälsnngar
Pappa och make i en underbar familj

Kommentarer
Postat av: Mats G

Ett stort steg att ta. Du tar det jättebra- Lite humor i stundens allvar och snabba reflektioner i livet ger en öppen och härlig bild av famljen kring Joakim. Hoppas att du fortsätter och att allt så sakterliga återgår till det normala. Många tankar.

2009-01-22 @ 08:53:02
Postat av: Anders Thelin

Joakim är givetvis ett bevis på att söner kan bli mycket smartare än sina fäder! ;-) Jag förstår att det är kolsvart ibland (har själv varit där) och det är svårt att hitta ord som inte blir patetiska. Kom dock ihåg att även lyckan är oundviklig! Även om den känns väldigt avlägsen ibland. Stor Kram!

2009-01-22 @ 10:32:47
Postat av: Lena Strömberg

Väldigt fint skrivet om Joakims och eran sakterliga resa tillbaka till det normala, blandat med humor, sorg och stora framsteg. Ni ska veta att mina tankar finns hos er... Stor kram! Tänk Mia ska bli mormor och du morfar, Kul!!

2009-01-22 @ 10:45:33
Postat av: Emma, Per och Nova

Vill bara skicka massor med styrkekramar och säga att vi tänker på er och Jocke och hoppas att han ska bli lika pigg och glad som vanligt igen. Kram på er!

2009-01-22 @ 20:09:04
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0