Nu vet ni...

... lite om historiken.

Från och med nu kommer jag att berätta om krigaren Joakims väg tillbaka till ett normalt liv. För oss finns inget annat och om vägen framåt ändras eller blir lite krokig så får vi ta det då.
Jag, Mia och Mikaela kommer alltid att vara vid hans sida!

Glädjande är att Mikaela är med barn!!! Så otroligt underbart!!! Fattar ni, jag ska bli morfar... Och Mia ska bli mormor... Tänk er själva, jag är gift med en tjej som ska bli mormor.... hmmm Hon börjar ju bli gammal... Kanske jag också...?
Mikaelas barn är beräknad att födas 17 juli.

Glädjande är också att hon träffat en så underbar pojkvän som hon har i Sebastian. Även han finns vid Joakims sida. De har samma musiksmak, samma humor, samma glädje. Tack Sebbe! Det stöd du är för Mikaela, Joakim och oss är ovärderligt!

Joakim är vår krigare!!! Han kommer aldrig att ge upp!!!

Hälsningar
Pappa och make i en underbar familj

Kommentarer
Postat av: Annelie

Har känt eran familj från den dag jag föddes, har gått igenom så mycket med er och Mikaela. Ville bara säga att jag håller tummarna för att Joakim ska komma hem snart! <3 Stora varma kramar Annelie (känns som att jag ska bli moster nu när Mikaela väntar barn)

2009-01-22 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0