090703

Hej!

I helgen är det raggarträff i Västerås. Världens största bilträff för bilentusiaster. Förra året var det bilar från 26 länder på plats, över 10 000 bilar... Det är stort och det blir trångt... Det är ju självklart så att alla bilar inte är snygga men när det kommer 10 000 bilar kan jag lova att det finns enormt många guldkorn att titta på om man gillar amerikanska bilar.


I morgon ska Joakim cruisa med sin morfar. Det blir att sitta i en Mustang-cab och glida bland finåken! Det kommer att bli riktigt stort för grabben!!!


Återkommer med rapport om hur han tyckte det var.


Idag går jag på semester och det känns så skönt. När jag börjar jobba igen är min ambition att börja arbeta heltid efter att varit sjukskriven till 50 % den sista tiden. Det ska bli skönt att få en vardag som alla andra. Det gäller naturligtvis om inget oförutsett inträffar. Men, ärligt, nu är jag redigt trött på oförutsedda saker...

Joakims högsta önskan nu är att kunna köra bil. Att följa med och åka raggarbil är nog det nästbästa i alla fall...

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer
Postat av: Mirre

Nu vill vi höra om Mikaela!Hur går det med hennes mage??

2009-07-22 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0