090731

Hej!

Mikaela har börjat få värkar!!!! Nu är det nog bara timmar kvar tills hon blir mamma, jag blir morfar, Mia blir mormor och Joakim blir morbror!!!
Kanske, kanske måste jag gå till sängs med en mormor ikväll... Fast å andra sidan måste ju Mia gå och lägga sig med en morfar också... Känns lite underligt och otroligt spännande! Gissa om jag längtar...

Hon har inte åkt in till sjukhuset än men nu är det nog inte så lång tid kvar tills det är dags att åka in...

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad roligt! Hoppas allt går som det ska =)

2009-07-31 @ 15:10:33
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Tina

Men va kul=) önskar all lycka till Mikaela o även den blivande fadern.

2009-07-31 @ 20:25:42
Postat av: Annika Nilsson

har det hänt något i natt

2009-08-01 @ 09:22:13
Postat av: Sari

Åh va spännande! =)

Kan tänka mig vilken glädje det är att få bli moromor och morfar....fast det låter gammalt...hihi. =)

2009-08-01 @ 12:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0