090624

Hej!

Lyckans dag!!!


Det blev den dag vi verkligen längtat efter till slut. Obegripligt... För en gångs skull har vi haft tur... Känns rätt okej om jag får säga det själv...

Sex månader och tre dagar. Det är över ett halvår som Joakim legat på sjukhus...


Vet ni mer??? Solen har strålat över oss. Solen har strålat över oss... Äntligen!!!! Obegripligt!!! Men, solen har äntligen strålat över oss...


Igår. När jag skrev det senaste inlägget hade jag brutit ihop... jag hade trasats sönder helt och hållet...


Någon timme senare ringde de från assistansbolaget och meddelade att Hallstahammars Kommun går in och täcker för det Försäkringskassan gett avslag för.


Det finns en människa jag vill tacka och det är Anneli på kommunen. Om du läser detta vet du vilken jag menar!!!

Tack för ditt engagemang, din fantastiska empati och för allt slit du lagt ner för att hjälpa Joakim!!!!


Nu har vi fått assistenthjälp så vi kan ha vår krigare hemma till sista augusti. Och det är faktiskt på grund av en tjänsteman på Hallstahammars Kommun. Än en gång, tack Anneli!!!


Nu när Joakim har fått den hjälp han behöver så kan vi i vår familj koncentrera oss på att gå vidare tillsammans så känns det här känns underbart. Jag älskar alla och hela min familj!!! Utan er, ingen dåre till pappa.


Jag lovar, det finns alltid hopp!!! Glöm aldrig någonsin det!!!


Idag är det en månad tills jag ska bli morfar...

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer
Postat av: Milla

ÄNTLIGEN en massa ljus i den långa mörka tunneln!

2009-06-25 @ 01:45:17
URL: http://www.metrobloggen.se/mytime

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0