090320

Hej!

Idag har Joakim namnsdag!!! Vi har gratulerat honom men namnsdagen har inte så stor betydelse i vår familj vi brukar inte fira namnsdag.
Fick en hälsning från en anonym att vi skulle hälsa och gratulera och det gör jag gärna men då måste vi veta vem du är.

Som ni säkert förstår så känner jag mig sliten nu... är jättetrött... Det är skälet till att bloggen blir kort idag...


Jag skulle så gärna vilja ge er alla läsare mer men jag pallar inte...


En sak som är värd att nämna är i alla fall att vi valt att beställa en säng till Joakim idag. Det blev en motorsäng som gör att han kommer att ha det skönt när han kommer hem.

Det är det viktigaste av allt, att han har det skönt när han kommer hem till sin första nattpermis. Vi orkar inte vänta på att Landstingets kvarnar ska mala, Joakim ska ligga skönt när han är hemma, så är det bara!!! Om det så bara är för en natt.

Vi har nämligen fått veta att det är svårt att få en säng från Landstinget och då känner vi att det är för jobbigt att krångla... Joakim ska ligga skönt när han är hemma, om det än är för en enda natt så ska han ligga skönt!


Dagens framsteg:

Joakim är inne på sin tredje "sovdag"... Vi väntar med spänning på vilka framsteg han laddar för! Det kommer nog att bli riktigt intressanta framsteg han kommer med nu när han vilat så många dagar. Att han sovit så mycket de senaste dagarna kan också bero på att permisen tog extremt mycket kraft. Om några dagar vet vi...


Sköt om er!

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Grattis på namnsdagen Joakim:) Hoppas du får provligga nya motorsängen snart. Låter grymt skönt

2009-03-20 @ 22:16:58
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Bark

Det var jag som var anonym trodde jag skrev att det var från mig mvh Bark

2009-03-21 @ 10:35:03
Postat av: Jessica

Grattis på namnsdagen, Joakim! :)

2009-03-21 @ 13:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0