090321

Hej!

Idag är det TRE MÅNADER sen olyckan...


Joakim är världens bästa son!!! Bara så ni vet det!!!

Mikaela är världens bästa dotter!!! Bara så ni vet det!!!

Fjärde sovdagen... Hmm... Nu laddar han verkligen upp för nya framsteg!


Igår berättade jag att vi beställt en säng åt Joakim.


OBS!!! Detta är inte betald reklam från sängleverantören!!! De vet inte ens att jag bloggar! Jag vill bara att ni som läser ska veta att det finns en jättebra butik i Hallstahammar­.


Vi beställde sängen från Sköna Drömmar i Hallstahammar. Vi var runt lite här och där och fick kanonservice överallt. Men det som avgjorde att det blev Sköna Drömmar i Hallsta beror på deras överlägsna service! Priset skiljde ingenting och det gjorde det ännu enklare...


Anna och Maggan på Sköna Drömmar gjorde det enkelt för oss.

Det är leveranstider på sängar och då kanske inte sängen hinner hem till oss innan Joakims första nattpermis vilket gjorde oss lite oroliga. Sköna Drömmar löser problemet åt oss för vi skulle få låna en utställningssäng av dem om inte Joakims säng skulle komma hem till hans första nattpermis. Vad säger man om det? Överlägsen service!!!

Alltså, gå in på Sköna Drömmar och kolla. De har jättemycket sängkläder, överkast, handdukar, kuddar, dukar och så vidare. Allt till jättebra priser! Kolla hos dem innan ni går till IKEA!


Fatta hur jobbigt det är att vara förälder...

Vi har fått veta att allt kommer att ta tid... Vi har lärt oss nu att allt kommer att ta tid...

Idag är det tre månader sen olyckan, TRE MÅNADER...

Första dagen tänkte jag att de första tre dagarna är viktiga... efter tre dagar tänkte jag att det kan nog ta upp mot tre veckor innan vi vet något... Nu har det gått tre MÅNADER och vi vet inte så mycket än... Skillnaden är att nu vet vi i alla fall att han överlever, det visste vi inte efter tre dagar eller tre veckor... Det är skillnaden!

Joakim, vår stolta krigare, ger aldrig upp! Han kommer att vinna slaget mot sina skador! Det vet jag med säkerhet!!!


Men ibland känner jag lite uppgivenhet... Som nu, när han varit trött i flera dagar...

Fjärde sovdagen... Hmm... Nu laddar han verkligen upp för nya framsteg!!!


Dagens framsteg:

Joakims framsteg idag kan vi inte berätta om. Så enkelt är det! Men det var stort!


Joakim är världens bästa son!!! Bara så ni vet det!!!


Nu känns det som om Joakim orkar med och till och med behöver lite mer besök så om det är någon som vill besöka honom så är det okej. Det enda vi vill är att ni tar kontakt med oss innan så det inte kommer massor en dag och ingen en annan dag.
Joakim har en mycket allvarlig skallskada och vi vill inte riskera att det blir för jobbigt för honom.

Hör av er via mejlen, [email protected], eller för de som kan/vet våra mobilnummer


Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer
Postat av: Milla

Gud va härligt att han orkar, kan o får ta emot besök nu! Vilken glädje för er o framförallt för honom att få träffa sina vänner igen!

O sängbutiken i hallsta, va snälla de e som verkligen försöker ordna de bästa om inte joakims säng hinner anlända. Som du skrev, de kallar ja service! Eloge till dem! Kämpa på, både ni och joakim klarar de här!

Styrkekramar från mig till er!

2009-03-22 @ 00:17:41
Postat av: Anonym

Kramar från oss i Huddinge också

2009-03-22 @ 18:26:33
Postat av: malin

känns skönt att veta att han får ta emot besök kanske hör av mig om jag vågar

2009-03-24 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0