090331

Hej!

Orkar inte blogga så många ord idag... Har ägnat kvällen åt att se till att Joakim får god mat när han är på sjukhuset.


Idag har jag lagat:

•Ø  Stuvade makaroner och hemrullade köttbullar

•Ø  Ris och korvstroganoff

•Ø  Pannkakor

Nu har han lite att välja på. Han har lite spagetti och köttfärssås och lasagne kvar.


Självklart är allt hemgjort, inga halvfabrikat.


Det tar på krafterna att laga mat men vår älskade son måste också få krafter så han kan kämpa sig vidare mot nya framsteg!


Dagens framsteg:

Joakim börjar kommunicera mer med oss. Han gör tecken och ibland är de supertydliga och ibland förstår vi inte vad han menar. När jag inte fattar blir han arg. Är det konstigt? Han kan inte göra sig förstådd med ord och då blir han superförbannad om jag inte fattar vad han menar och jag har full förståelse för honom.

Både jag och Joakim blir förtvivlade...


Tänk, för varje dag som går så närmar jag mig det faktum att jag snart ska bli morfar... Underbart!!!


Hälsningar

Pappa och make i en helt underbar familj


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Mikaelas blogg? Har den försvunnit eller är det bara jag som inte kan läsa den längre?

2009-03-31 @ 22:20:47
Postat av: Monika

Ta hand om sonen och hälsa Mia och tacka för samtalet.

2009-03-31 @ 22:36:34
Postat av: Annika Nilsson

Vilken superpappa du är som lagar all denna mat inget ont om Mia heller hon är en supermamma jag vet det. Ha det så gott nu, våren är på väg och nu kommer allt att bli lättare.

2009-04-01 @ 06:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0