Problem med att kommentera..?

Hej!

Jag har fått information från några av er att det är svårt att kommentera bloggen, att länken till "kommentarer" saknas.
Har ingen aning om vad det beror på så jag skickar frågan vidare till Mikaela som är min "webmaster"... Vi får se om det finns någon förklaring till problemet.

Om det inte fungerar för er att kommentera kan ni använda vår e-post adress om ni vill kommentera eller komma i kontakt med oss.
Jag vore jätteglad om ni som har problem hör av er så jag får veta hur stort problemet är.

Den är: [email protected]

Hälsningar
Pappa och make i en helt underbar familj

Kommentarer
Postat av: Mats Nordlund

Hej Jörgen

Jag sa ju att han skulle repa sig !

Verkligen roligt att läsa om Joakims framsteg.

En verklig kämpe. Far upp i dagen ?

Jag fortsätter att följa vad som händer.

Är för närvarande i Luleå och kör kurs.

// Mats

2009-03-17 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0