090504

Hej!

Tack alla ni som går in och kollar bloggen. Det känns bra att ni är så många "stammisar", som läser det jag skriver. Jag är så glad över det!!!
Även om jag inte skrivit något om vår stora krigare, Joakim, och om vår underbara helg tillsammans så är ni många som tittar in till bloggen och det gör att jag orkar fortsätta skriva.
Det kommer mera... i morgon!!!

Deklarerat och klart! I år kanske det kan vara motiverat att vänta in i det sista... Fast kanske inte... Hur som helst så fixade jag årets deklarationer idag... Hur det gick...? Det blev i alla fall inga "Jordenruntresor..."

I morgon kommer mer blogg... Joakims mat var slut och så har han fått låna en bärbar pc från sjukhuset idag.

Min kväll har innehållit matlagning och se till att Joakims dator fungerar. Jag har sett till att grabben har "turbo 3-G". Då öppnas möjligheten för Joakim att hålla kontakt med sina vänner via MSN.


Vi hörs i morgon! Då ska ni få höra... Han är ju den värsta krigare som gått i ett par krigarskor!!!


Hälsningar

Pappa och make i en helt underbar familj

 

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Läser bloggen varje dag och det känns så otroligt skönt och bra att läsa om Jockes framsteg :) Han är så himla stark! Och det är ni med, ni är en så fin och bra familj och jag vet att ni fixar detta! Ni finns i mina tankar väldigt ofta och jag bryr mig verkligen om er jättemycket. Har tänkt och ringa flera ggr men jag vill inte tränga mig på. Tiden springer iväg och snart är det 6 månader sen min lilla tjej kom till världen och alldeles snart är ni Mormor och Morfar till en alldeles egen liten prins eller prinsessa :) Jag håller tummarna och hoppas innerligt att allt ska fortsätta gå bra för Jocke och att han kan få njuta av att bli morbror och att han kan få vara den goa och glada kille som jag lärde känna :) Stora kramar till er! /Emma, Per och bustjejen Nova

2009-05-05 @ 23:30:29
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Emma och Nova

Läser bloggen varje dag och det känns så otroligt skönt och bra att läsa om Jockes framsteg :) Han är så himla stark! Och det är ni med, ni är en så fin och bra familj och jag vet att ni fixar detta! Ni finns i mina tankar väldigt ofta och jag bryr mig verkligen om er jättemycket. Har tänkt och ringa flera ggr men jag vill inte tränga mig på. Tiden springer iväg och snart är det 6 månader sen min lilla tjej kom till världen och alldeles snart är ni Mormor och Morfar till en alldeles egen liten prins eller prinsessa :) Jag håller tummarna och hoppas innerligt att allt ska fortsätta gå bra för Jocke och att han kan få njuta av att bli morbror och att han kan få vara den goa och glada kille som jag lärde känna :) Stora kramar till er! /Emma, Per och bustjejen Nova

2009-05-05 @ 23:31:23
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0